söndag 27 mars 2011

6 dar kvar...

fast det vet man ju aldrig, men "slutdatumet" e då iaf :) Ska bli spännande att se när bebis kommer på att den vill ut. Väntar varje dag nu iaf... Idag har jag & Molly planterat om blommor. Inte så ofta jag kommer på att göra det men nu var det behov + att några åkte på komposten. Dessutom blev det lite frön planterade. Egentligen har jag inte så "gröna" fingrar men jag börjar tycka det är roligare och roligare med blommor och plantor. Kanske en försenad 30-årskris hahaha Samuel är hos kompis idag och Emanuel sover så jag & Molly har haft hela em med egen tid :) Riktigt mysigt, hon e betydligt lugnare men ändå ett stressat yrväder & sörr... Hela tiden nåt att berätta lr fråga om. Nu äter hon frukt och jag kunde smita in här... skönt att vila mina öron en stund hehe

1 kommentar:

mor din sa...

Jag tycker du är duktig med blommor. Får du bara hålla på några år så sitter det där.