lördag 3 september 2011

Hösten

Hösten har kommit och det med full kraft, på många plan. Både på gott och ont... Det är förvirrande och mycket att tänka på, mycket som krävs av mig själv. Tankar far och flyger, jag försöker sortera och organisera. Lätt att det blir fel men lika lätt att det blir rätt. Jaja tiden får utvisa, en dag i taget.

Magnus e ute med Troja, vilket behövdes. Efter en KFÖ vecka och en sjukvecka är hon den som inte fått nåt alls. Egentligen ska man inte ha hund när man inte kan ta hand om den varje dag men samtidigt ser varje vecka olik ut. Vissa veckor får hon väldigt mycket, nu är det bara olyckligt att det blivit två helt prommistomma veckor.

Barnen är fortfarande sjuka men betydligt piggare så till veckan blir det som vanligt igen. Samuel på skolan, Molly & Emanuel på Norrskenet, jag & Hampus på skolan och Magnus på älgjakt. Hoppas han får skjuta nåt iår. Eller åtminstone se nån älg....
Nu väntar tvätthögen på mig.....

2 kommentarer:

Celine - Tävling pågår hos mig =) sa...

Låter som om du inte hinner med att ha långtråkigt. =) Trodde du för 17 år sedan då vi gick i högstadiet att du skulle flytta så långt norrut och bilda familj?

Holmis sa...

Långtråkigt, nej!!! :) När vi gick högstadiet va jag nog inne på flytt :) Trivdes aldrig riktigt bra i Tullinge... Å bilda stor familj när jag blivit stor har varit en dröm sen tonåren :) Å nu har jah världens bästa!