måndag 4 mars 2013

Kvälls funderingar

Precis sett på familjen annorlunda. Varför är dessa familjer klassade som annorlunda egentligen? Jag tycker inte att de är så annorlunda än en familj med färre barn. Mer planering, mer mat och saker tar lite längre tid typ! Det är iaf kul att följa dessa familjer, hög igenkänningsfaktor vilket ger mer kraft och inspiration!

Alla har vi olika ekonomi men jag blev väldigt imponerad och avis på fam Ilmrud som hade möjlighet att köpa en ny moppe till femtonåringen... Här kämpar vi med att få pengarna att räcka till det behövliga (enligt dagens samhälls standard)... Men gött för dem :)

Jag har lite problem med känsliga öron sen några år tillbaka och nu när jag är förkyld blir det värre. Det brusar friskt i skallen nu, ingen trevlig upplevelse. Hör iaf mycket bra men bruset är otrevligt. Än vet jag inte om det kan bli bättre då hormonerna är normala, det blir sämre vid graviditet o amning. Jaja nu är det iaf sängdags. Godnatt!!!

Inga kommentarer: