tisdag 25 juni 2013

Stockholm

Stockholm i mitt hjärta... Jahelt klart :) Lämnade storstan för 17 år sen & trodde väl aldrig att jag skulle längta tillbax, men å så fel jag hade! Vissa år är det några hemlängtans dagar och andra år många. Men i år är hemlängtan väldigt jobbig, saknar storstan med den puls det innebär, alla människor, fik, shopping, mode, tåg, bussar, växtligheten & asfalten mm. Varit hem en vecka men blev inte nöjd, skulle med lätthet fara ner ett parveckor till. Men men det tillåter inte ekonomin lr tiden, gilla läget alltså. Förhoppningsvis ger sig hemlängtan snart! Ikv kollade jag på Allsång på Skansen då fick jag åtminstone se bilder. 

Syrran har varit här ett par dagar, väldigt trevligt :) Vidar sover fortfarande dåligt så dusch och säng gående väntar. 

So long! 

Inga kommentarer: