onsdag 30 juli 2014

Funderingar inför höstens alla projekt

Oj vad jag har ådragit mej projekt som bör fixas och som jag vill fixa under vintern. Äntligen har min inspiration kommit tillbaka och med den motivationen. Med två som har jobb kommer vi även ha ekonomisk möjlighet att ordna med lite små saker samt lägga i de större hålen 😊 Ska bli sååå kul! 

Igår var jag på ett studiebesök och fick lite tips, råd & tankar på hur jag kan tänka då jag börjar arbeta. Var hos en lärare och vän som berättade lite hur hon gör och vad som fungerat bra för henne. Mäkta imponerad av henne och hennes driv samt ordningen & organisationen! Nu känner jag mej mer än taggad att få börja arbeta. Detta kommer bli super duper 👌

Testar nu att vara mindre aktiv på FB, vilket går bra. Satsar mer på Instagram istället. Mer tid över till annat blir det vilket också känns otroligt bra. Fortsatt mina grubblerier i relationers tecken och kommit fram till....! Försöker tänka om, försöker inte bry mej att de jag önskar hör av sej inte gör det, inse att jag mött nya härliga människor som jag kan lägga ner tid & energi på. Det ger mej energi 😊

Solen lyser från blå himmel idag och jag som alltid har mat/mellis klart har idag ett ostädat kök o inget förberett. Det ska göras och kanske hinner vi med en dammsugning. Å så måste vi ha familjeråd om hur vi ska lägga upp dagen samt vad vi ska göra på em/kväll! 

Ha en trevlig dag allesammans ☀️😊

Inga kommentarer: