fredag 24 oktober 2014

Fredagkväll

Härligt med fredag, tyvärr avslutade jag arbetsveckan med migrän. Han dock ta medicin i rätt tid så jag är inte sängliggande denna gång. Men håller mej väldigt stillasittande i soffan. Å tidig kväll blir det också. Hela familjen har sett fredagkväll med Malin, ett bra program med flera olika inslag. Å myst i soffan. 

Imorgon blir det avlopps arbete för Magnus och kalas för Molly. Själv ska jag ordna med både ett o annat hemma samt hjälpa till med avloppet om det behövs. Hoppas vara huvudet är på banan imorgon...

Ända sedan tonåren har jag haft problem med huvudvärk till o från. Periodvis mår jag jätte bra o vissa perioder mår jag ofta dåligt. Under hösten har jag haft väldigt mycket huvudvärk. Har skyllt på Vidar eftersom han inte sover på nätterna än. Så jag är uppe med honom allt från 2-6 gånger per natt, lägger mej sent för att hinna med familjens sysslor och upp halv sex eller sex. Kroppen börjar säga ifrån. Måtte den lilla snart börja sova hela nätter! 

Nu är det i alla fall helg o kanske vi får sova till halv sju imorgon.... 

Trevlig helg! 

Inga kommentarer: