fredag 26 december 2014

Sista juldagen

Julen har passerat även detta år. Vi har haft en relativt lugn julafton. December månad var hektisk och med lite ork pga att vi arbetade båda två vilket förändrade våra rutiner och tidsmöjligheter. Men trots det hann vi nästan allt vi önskade. Julafton tenderar att bli ganska stressig men iår hade vi förberett så mycket att även den dagen var lugn. Vi hann tom med en prommis. 

Min syster var hos oss och jag uppskattar det verkligen. Vi ses väldigt sällan pga olika anledningar trots att hon bor tre timmars körväg härifrån. Saknar henne ofta! När jag ser andra familjer där syskon träffs ofta och gör saker tillsammans så blir jag nedstämd eftersom vi sällan gör det. Jag hoppas att det kan förändras. 

Vi har iaf hunnit prata om en massa saker och hunnit promenera samt gå på tur. En kall skiddag, -24. Ospårat och jag hade två barn i pulkan, var svettig när jag kom hem. 

Bjussar på lite blandade bilder! 


Inga kommentarer: