måndag 18 februari 2008

Infektion :-(

Dessa förgrymmade förkylningar.... de som vet säger att barn kan ha en infektion i månaden.... å de verkar även stämma på mej just nu. Grr Jag som precis kommit igång o rört på fläsket. Men men det är bara att gilla läget.

Idag var jag o barnen på öppna förskolan. Samuel verkade trivas som fisken i vattnet. De hade nämligen en stoooor traktor som han hittade. Dessutom fick han fika. Mat o fordon är det enda min som behöver för att ha ett leende på läpparna! Hehe

Molly verkar trivas där hon oxå, idag var hon lite trött så det blev lite gnälligt på slutet.
Nu ska jag gå till sängs med mina snorbusar o hoppas på en godnatt sömn utan barnskrik... (vilket skämt). Har jag tur får man väl sova några timmar innan Molly går igång.

Natti natti

Inga kommentarer: