onsdag 12 januari 2011

Sista racet

Sista veckan på en låååång kurs, 15 poäng. Imorgon och på fredag är det redovisningar. Trodde ett tag att jag inte skulle hinna eftersom det var praktik och jullov men det jag hann :) En individuell upg kvar bara o den e nästan helt klar. Så i helgen blir det lugna gatan.

Emanuels eksem blir bara värre o värre :( Remissen som vi blev lovade före jul var inte på plats så jag var måttligt glad på sjukvården i em. Imorgon måste jag ringa o boka ny läkartid för att få en ny remiss..... Vette tusan hur många gånger det blivit på detta viset med våra barn nu, har faktiskt tappat räkningen. Man kan verkligen inte lita på sjukvården & skatt betalar man... Jaja förhoppningsvis löser det sig telefonledes imorgon. Emanuel behöver verkligen komma under nån behandling som fungerar innan det blir infektioner i allt.

Bebis magen växer så det knakar :) Känner mig väldigt osmidig nu och det är mååååååånga veckor kvar. Svårt att ta sig ner på golvet bla... Det lär knappast bli nån skoterturer för min del heller. Kroppen mår inte så jätte bra och tröttheten är ett faktum. Tröttheten kan komma bli bekymmer, studierna ska på nåt vis klaras av iaf samt hus och hem. Men men det löser sig väl.

Nu blir det en tekopp till sen kvällsfix o John Blund!

Inga kommentarer: