fredag 10 juni 2011

Flygande tankar

Ju äldre jag blivit dessto mera tänker jag. Är det nån som känner igen sig? Just nu är det så många tankar att jag har svårt att sortera dom. Jag har så svävande tankar att jag även får svårt att sätta ord på dem. Än så länge blir jag inte tokig men ska detta fortsätta kommer jag bli det. Tokig alltså!

De närmsta tankarna just nu är framtiden. Den känns väldigt oviss på många punkter, vilket jag har svårt att acceptera. Detta eftersom jag är en kontrollmänniska som vill planera in i minsta detalj. Just nu går det inte, och kommer inte att gå. Mycket nytt på G men det ena är beroende på det andra som är beroende på det tredje. Ser just nu inget ljus i denna tunnel. Det är kanske så här det ska/bör vara när man blivit vuxen!? Hur som haver...

Vi mår bra hela familjen, vilket är huvudsaken :) Mat på bordet och tak över huvudet så jag är tacksam och glad iaf, hehe

Magnus e borta denna helg. Första dagarna jag är själv med alla barnen. Det går jätte bra. Lite senare kvällar är det enda som blir dock har det även med vädret att göra. Synd om Troja är det, har inte hunnit med henne nåt alls på två dagar så just nu har hon otroligt mycket energi. Förhoppningsvis hinner vi ut på en prommis imorgon. Svårt när det är så varmt just nu och Hampus vill äta väldigt ofta. Ganska mycket fast hemmavid.

Nu väntar snarklådan!

Inga kommentarer: