lördag 11 juni 2011

Lördag kväll

Magnus e fortfarande borta. Han är otroligt saknad av oss alla <3 Det märks väl att vi är vana att vara tillsammans hela familjen i stort sett jämnt så detta är kanske bra för förhållandet... Pratade med honom igårkväll. De hade det väldigt tufft, en del stukningar av både fötter och knän samt en vätskeförlust. Han var förbered på det värsta och det blev det plus en del till. Idag kommer jag inte att kunna prata med honom vilket känns mindre bra, men bara att gilla läget. Imorgon kommer han hem och det ska bli så himla skönt samt skoj att få höra hur de haft det och vad de gjort. Om han verkligen vill detta så hoppas jag att det kommer gå vägen :)

Imorgon kommer jag o barnen fara till Henriksfjäll!! Äntligen :) Förra gången kraschade ju bilen...

När man är själv hemma så tänker man dessto mera eftersom det inte finns någon att prata med. Så får Magnus detta jobb kommer han bli näst intill ihjälsörrad på helgerna samt att bloggen kommer vara min "livlina" under veckan. Nu ska jag surfa vidare lite, jag har ju mina favvisar som tittas igenom nästan varje dag.

1 kommentar:

Daisy sa...

Jag gillar att komma hit och läsa lite om ditt liv och din vardag. Den är så väldigt annorlunda mot förr. =)