fredag 22 augusti 2014

Första veckan gjord

I måndags började jag att arbeta och det känns så bra :)  Långa dagar mot vad jag är van vid men tycker det gått bra ändå! Barnen tycker att det varit jobbigt då jag farit på morgonen och när jag kommit hem har jag inte hunnit parkera bilen förrän barnen kommer springande med öppna armar <3 juvlig="" k="" nbsp="" p="" rleksbeskrivning="">
Magnus har skött ruljansen på hemmaplan och det har gått med bravur, middagen klar då jag kommit från jobbet, värdefullt. O tillsammans har vi gjort kvällsrutiner och det är en annorlunda och skön känsla.

Nu är det helg och min mormor och morfar är på väg hit från Ekerö, Stockholm. Ska bli så kul att träffa dem :) Å så är det en del vardagsbestyr som måste göras då vi inte orkat det i veckan. Alla barnen har blivit förkylda, varierande hög feber, glansiga ögonen, snoriga, hängiga och griniga. Vilken start på höst terminen :( Hoppas dock att barnen är piggare så vi kan börja skolan som tänkt nästa vecka.

Trevlig helg på Er!

Inga kommentarer: