måndag 29 juni 2009

Sol :)

O vad jag blir glad när solen är framme! Enda nackdelen är att Emanuel inte riktigt fixar värmen, han är full med värmeutslag, vill inte sova och äter hela tiden känns det som. Vi var på plassen i lördags och jag tyckte han skrek större delen av tiden och det är frustrerande och stressande. Men men jag njuter iaf *L*

I fredags kom det besök från södra Sverige, riktigt trevligt! Idag åker de hem så det blev inte så många dagar. Tyvärr blev jag förkyld :( så gårdagens tripp till Fatmomakke hoppade jag o lillen över. De andra for en sväng. Jag var hemma o polade på i lugnet. Hann väldans mycket med bara ett barn hemma haha De som "klagar" över lite tid med ett barn har jag lite svårt att förstå, jag hade hur mycket tid som helst och jätte skönt att slippa titta på klockan och göra ordentlig lunch m.m. Men vad underbart det var när de kom hem, vilka bamsekramar man fick. Tydligen hade man varit saknad.

Nu skriker lillen, måste springa.

Kram för denna gång

Inga kommentarer: