torsdag 23 juli 2009

Stekenjokk

Vi var till fjälle för några dagar sen. Hur underbart som helst...mm jag ler när jag tänker på dagen. Barnen tyckte oxå om att vara där.

Nu till helgen hade vi planerat att tälta i Stekenjokk. Hoppas bara inte nån blir sjuk, jag har varit lite krasslig i mage och huvud de sista dagarna... Vädret skulle inte bli det bästa men men nu har vi lovat barnen och alla har vi bra utrustning. Idag kom även paketet med tre fina junior sovsäckar. Onga blev hel tokiga, de skulle tälta på studs haha

Mangen har börjat arbeta denna vecka och det är slut på besöken så nu börjar vardagen sakta men säkert återvända. Med allt vad det innebär.

En sak som jag är så himla dålig på är att hitta på saker och göra det vi tycker om. Jag vill planera allt vilket slutar med att ingenting blir gjort. Istället för att inte göra saker så himla avancerat. Allt går ju att förändra så jag har lovat mej själv att lämna lite måsten till senare och be om hjälp lite oftare för att hinna göra saker med familjen. Vi får se hur det går...

Uteliv är ju något som vi alla i familjen tycker om, Emanuel har väl inte så mycket att säga än dock. Så varför inte priotera det???

Samuel fick en ny skaljacka och en flytväst idag, hur lycklig som helst. Han har tackat väldans många gånger. Tror han uppskattar kläder och utrustning mer än leksaker.... av det vi observerat iaf.

Nej nu ska jag surfa vidare...

Inga kommentarer: