lördag 14 maj 2011

Ny dator

Ja shit vad tiden rusar förbi. Tråkigt tycker jag. Hinner inte stanna upp och reflektera! Att bara sitta ner och fundera på saker och ting. Att småprata med Magnus att få mera familjetid samt partid. De få stunder som kommer försöker jag att fånga iaf.
Våran yngsta son har hunnit födas :) Som vanligt blev det igångsättning, men det går ju bra det med. Namnlös är han oxå, vi har några förslag men inget är fastställt ännu. Det är så svårt att bestämma sig. Det ska kännas rätt för oss båda samt att de två äldsta gärna kommer med förslag som vi inte riktigt köper. Men det är ca två månader kvar innan vi måste bestämma oss. Just nu är det lillebror och lillen.
En vän har hjälpt oss med en ny dator :) Vilket behövdes. Numera är det ett nytt operativsystem och det mesta ser annorlunda ut. Det kommer att ta ett tag innan vi vant om oss. Men hitills känns det riktigt bra. Lite flera roliga funktioner och utseende. Nu är det bilder och annan media som ska flyttas över bara. Tack & lov kommer vi få hjälp med det :)
Studierna flyter på, men i väldigt sakta tempo just nu. Ligger efter flera veckor men gör lite varje dag iaf. Jag hoppas dock att våra lärare har lite förstående för mig... Nu prioterar jag grupparbeten så inte min grupp blir negativt påverkade. Alla individuella uppgifter får vänta till sist. Kursen är iaf otroligt rolig och givande. Dans, lek & rörelse. Mer sånt åt folket hehe
Nu måste jag göra mig iordning så jag hinner på lite sömn, imorgon är det nämligen trettiårskalas i Henriksfjäll!

Inga kommentarer: