onsdag 11 juli 2012

Idag hade vi bilen på lagning för femtielftegången för de sista månaderna. Och än är det nog inte slut. de lagade 8-10 kabelbrott och ändå hade han missat de 3 vi vet om... Men förhoppningsvis var det denna kabelhärva som tjorvade för resten av bilen. Det blev inte så extremt dyrt heller, betydligt mindre än vad jag räknat med :) Då bilen var på verkstan passade jag på att ta barnen på Saiwa, Frassses och sen blev det Bofinkens lekplats. Men Saiwa slog högst :) Behöver nog styra bilen dit flera gånger. 

Jag passade även på att testa kameran och gu så kul det är!!! Det blev så mycket bättre foton än med gammkameran trots att jag bara testade lite hit och dit och egentligen inte visste vad jag gjorde. Nedan följer några av dagens alster :)



På Saiwa fanns inte så mycket för dessa små parvlar men motorcykeln gillades skarpt :)
Klätterapan min och göra miner måste man göra. Släktdrag från farmor & farbror tror jag


Lilleskrutt älskar sand & här fanns det mycket av den varan :)


Molly är lite svår att fånga på bild eftersom hon är i ständig rörelse men här är hon åtminstone med hela hon :)

1 kommentar:

Celine sa...

Så underbart härligt att fån se kort på dina finfina barn. =)