måndag 15 april 2013

Förmiddagarna bäst!

Hinner som oftast en del på förmiddagarna, så skönt men efter lunch börjar energin ta slut. Å efter middagen då är jag näst intill slut på. Å ändå fastnar jag framför datorn på kvällen, dock är det min enda egna tid så den är behövlig. Ibland kanske man skulle må bra att gå och läsa en bok eller tidning istället.

Följer några bloggar, inte slaviskt, men några ger mej perspektiv på livet, några ger mer energi och några inspiration! Så även ikväll, så nu är mina batterier laddade för att ta tag i förberedelserna för morgondagen.

Magnus har varit borta en vecka nu och det går bättre än jag trott :) Men han är oerhört saknad av oss alla! Samuel säger inte så mycket men tänker desto mer. Molly & Emanuel har det väldigt jobbigt. Hampus tittar ut genom fönstret och säger "pappa". Å lille söt kommer Magnus nog inte känna igen, han har börjat med en massa nya påfund.

Jag roar mej med att kolla hur många läsare jag har här och det verkar vara en stadig skara, kul! :) Blir dock nyfiken på vilka ni är... ;) Avge gärna ett fotavtryck emellanåt :)

Nu stänger jag ner tekniken för ikväll för att återuppta den och mina studier imorgon.

//Vinkevink

2 kommentarer:

Celine Naminah sa...

Tja... Jag är en av läsarna... Vi gick i Tullingebergsskolan och Falkbergsskolan tillsammans...

Jag skriver min blogg under pseudonym. Hette Susanne då, heter Cine nu.

Brukar du läsa nåe i min blogg? Blir ju såklart nyfiken och hoppas att jag får ett svar, gärna en kommentar i min blogg. =)

Anonym sa...

Jag läser här regelbundet och extra roligt är det med bilderna :)

//Per J