lördag 21 september 2013

Fynd!

Å vad jag har fyndat idag :) Skaloverall, vinteroverall, blöjor till halva priset & blingobyxor :) Bilder kanske kommer till veckan. Tror jag måste beställa en router, jag håller på att bli knäpp då täckningen är skit jämnt! Kan inte Instagrama lr lägga ut bilder här. Ibland inte ens göra ett inlägg samt att koll FB tar en evig tid, om det över huvud taget fungerar. Har svurit över detta länge nu men nu e det nog på bristningsgränsen.

Ikväll firade vi pappa som fyllde år. Han bjussa på pizza, yummi :) Jag & barnen hade bakat bullar till honom i present å så köpte vi en chokladask på Pralineriet. Tror dock han blev mest nöjd över bullarna. Pappa, jag & Samuel e helt tokiga i bullar! 

När det är helg saknar jag Magnus mer än vanligt. Någon invand föreställning att på helgen ska man va hela familjen oavsett vad man gör. Men men några dagar till sen får jag krama min älskling <3 

Har börjat få in en bra rutin på min träning nu oxå vilket känns väldigt bra då jag har svårt att äta mindre o bättre mat. Allt är ju så gott! Kroppen orkar mer o mitt humör är stabilare och gladare. Har fått zumban på huvudet och avväger att lägga pengar på dvd erna.... Men är det lika kul att stå hemm och dansa tro? Måste nog suga på karamellen ett tag.

Nu blir det att borsta tänder och gå till sängs. Egentligen är jag inte så farligt trött nu, men kommer va det imorgon. Å imorgon är det tvätt, post, koll inför veckan som gäller. Samuel & Emanuel har ju inga byxor alls i garderoben...

Inga kommentarer: