måndag 16 september 2013

Update!

Då jag har lite problem att föra över bilder från kameran samt att jag inte sitter så ofta framför datorn längre är jag inte så aktiv här, speciellt inte med att lägga ut bilder. Dock vet jag att några läsare uppskattar dessa bilder :) Ikväll förde jag över bilderna, ca 300 st sedan i somras. Å här kommer ett urval, det mesta är ju på barnen. Har varit dålig att fota annat sista tiden ser jag, hmm måste tänka på det framöver. 
Hampus e trött och kan somna lätt där han befinner sig (ärv av morfar & mamma :))

Här lyckades jag arrangera alla sötfisar, mer och mindre villiga att titta mot kameran dock :)

Gla´skiten vår :)

Familjens tokisar, dessa två kan göra grimaser lite nu och då och mer än gärna då kameran kommer fram :)

Abiskojaure, ett kort som Magnus tog på en av sina äventyr. Jag är kär i vatten, det bästa elementet som finns därför fick detta kort hänga med. 

Vidar kan både sitta, åla, krypa, gå efter möbler & det senaste han övar på är att stå själv, här fick han dock lite stöttning av mej :)

Äldsten & yngsten!

Skulle försöka fånga krypstegen men det gick dåligt, här är han på G iaf :)

Emanuel har aldrig varit intresserad av pyssel eller målningar förut då det varit rörelse som hägrat, nu har han dock funnit det roliga i ritning oxå :)

Klätterapan :)

En till galenpanna i familjen. Hampus går ofta med tutten i munnen, men egentligen behöver han den inte så han stoppar in HELA i munnen, här hade han dock hunnit få ut den. 

Hampus blir inspirerad av de större till ritning :)

Ett par dagar i Bielite, här sitter Samuel och äter kråkbär!

Kocken för kvällen, med lilla arg i bakgrunden!

Att köra grävmaskin är bland det roligaste. Grävmaskinen hoppade enligt Emanuel och det kördes länge och väl genom hela skogen. 
//M

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är mycket roligt att se bilder på alla söta.

Ha det gött i höstrusket hälsar Sollebrunn