onsdag 9 oktober 2013

Fy & blä & tjoho!

Hahaha vilken rubrik det blev!

Men lite så känns det just nu, tankarna far hit och dit och jag kan just nu inte sortera dem. De är alldeles för många! Tyvärr är det mörka tankar, rädda tankar om sjukdomar, livet och ålderdomen. Svårigheten med uppfostran, jag vi rätt eller fel?! Inga svar, bara en massa frågor och endast framtiden ger mej svar! Så egentligen ska man väl bara fundera lite och sen släppa det och göra/tänka nåt annat men vissa kvällar är det svårt. Igår kväll var en sån kväll...

Men idag är det desto gladare tankar :) Eftersom Magnus är hemma och pluggar denna vecka gav det mej lite extra tid för de äldre barnen, tack & bock! Så hela förmiddagen har jag varit med på skolan och det är ju såååååå roligt. Molly tycker väl det är lite si och så där när jag är med medan Samuel älskar det. Han blir ledsen när jag går... Min lille mammagris <3 nbsp="" p="">
Zumba DVD skivorna jag köpte fungerade inte på datorn till mitt stora förtret men fick lite hjälp så nu är saker och ting uppdaterade så ikväll kan jag testa igen, hoppas hoppas!

Nu ska Vidar och jag fara å hämta hem buspojkarna från fsk :)

Inga kommentarer: