onsdag 4 november 2009

Onsdag

Ida är de onsdag och Magnus och Samuel är i Umeå. S ska operera bort adenoiden (folkmun=polyper). Resten av familjen är hemma, det är så trångt i bilen o sitta så länge. Men jag har myst här hemma med de andra två så jag är nöjd ändå. Om ett par timmar ska vi fara o gratta en vän som fyller år ida.

Pianot står nu där det ska stå efter många funderingar och kämpande med bärande. De är tunga.... men det var starka karlar med så det gick bara fint. Jag hjälpte faktiskt till lite oxå på slutet. Har hunnit spela lite grann men ungarna är väldans snabba dit. Har börjat öva på lite julsånger men det är svårt att reka igång fingrarna igen.... inget flyt riktigt. Skulle va kul att lära sej mer så jag ska ta mej en tripp på bibblan o långa lite böcker nån dag framöver.

Nästan alla möbler står nu där de ska. Men alla grejor ligger Överallt.... så nu ska jag fortsätta med det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man blir ju himla nyfiken hur ni möblerar ju, långt att komma och kolla dock så du får allt ta nåt kort sen när du är klar;).

Hoppas Samuel blir kvitt sina besvär nu då, vi håller tummarna.

//Per&Cicci