torsdag 26 november 2009

!!!

Har inte skrivit på nån vecka eller så men nu tänkte jag pränta ner några rader. Efter Freddys avlivning så blev det stiljte här hemma. Alla åt dåligt och vi var väldigt ledsna. Nu har det gått 8 dagar och först nu har vi fått lite distans. Han är väldigt saknad och vi blir påminnda hela tiden. Barnen har dock inte pratat så mycket om honom de sista dagarna. Jane och Pentyl letar än...

Julen känns komma fortare än vanligt. Eller???? Men ingen har velat göra nåt, men nu har jag försökt lägga i den högre växeln och det går ganska bra. Nu är det färdigplockat nere, vardagsrum och data/tvrum är dammtorkat och gardiner nerplockade. Lussebullar ligger i frysen och pepparkakorna i burkar....Imorgon är Magnus ledig så får vi bara må bra och sova ordentligt inatt så ska nedre plan vara klart imorgon kväll. Övre plan är det förbjudet att gå till :) Det är nämligen dit alla grejer hamnat hahaha Men ingen är där så mycket så det kan vi ta senare. Huvudsaken är att det är jul o mys här nere.

Samuel kräktes ikväll.... men han o Molly hade just kraschat och jag vet inte om de trillat tokigt, för det är då inget fel på ongen.... Återstår dock att se. Julbord på lördag, advenstgäster på söndag och läkaren i Umeå på måndag så vi måste hålla och friska.

Nu ska jag vara social med min andra hälft

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det vore skoj att se någon bild hur det blivit där nere nu när ni grejat osv, blir ju nyfikna:)

//Per&Cicci

ulla holmström sa...

Du bakar så himla goá bullar. Det skall bli en fröjd att få smaka.