onsdag 16 februari 2011

iPhone :)

Idag har jag beställt en iPhone 4 ;) Känns mycket bra. Mangen bara retas hela tiden, men som med mycket saker så är jag först med tjatet och sedan inköpet och han retas men sen tycker han att det hela är skoj iaf. Så vi får väl se hur det blir denna gång....

Måndag & tisdag har vi varit på skolan....fullspäckade dagar med mycket att ta in, puh! Men nu e de dagarna gjorda. Givande dagar var det. Imorgon kväll kommer en vän som ska samtala med mig, nervöst på ett visst men ändå inte. Samtalet ska ju spelas in & sen analyseras in i minsta detalj. Mitt mål är att allt ska vara färdigskrivet på fredag. Då håller jag mig riktigt bra i min egna lilla planering.

Bebis mår bra, funderar om den inte vänt sig..... är väldans osäker men men. Kontroll nästa vecka så då får BM kolla.

Nu ska den andra hälften få ta datorn ( om en stund iaf) själv funderar jag på en liten prommis...

Tjing!!!

Inga kommentarer: