tisdag 8 februari 2011

Magsjukan

har anlänt :( Vi hade klarat oss länge, men imorse ringde de från Norrskenet och talade om att Emanuel kräkts två gånger. Tur iotur va att jag "bara" satt hemma och läste. Inget miss på skolan och ingen VAB för Mangen. Emanuel sov bort mycket av dagen och det var kalasväder ute så de stora barnen var ute läääänge. Deras lunch intogs även utomhus, lyckades inte att få in dem hahaha. De snälla päronen handlade även åt mig och kom hit med en kasse bra magsjukemat. Maries hade ju inte hunnit öppna när jag hämtade hem barnen.

Ligger ganska bra till på skolan just nu så jag kände inte någon super stress över att det skulle bli mindre läsande idag, men i slutändan har jag hunnit läsa ganska mycket. Å det är gött!

Nu blir det te och en smörgås & hoppas att ingen tänker vara uppe inatt.

Inga kommentarer: