tisdag 10 januari 2012

Inlämnat & klart

Ja gott folk, nu är äntligen mitt & Åsas arbete inlämnat, det vi hoppas på nu är att det även blir godkänt. Både jag & Åsa kände oss lugna och tillfreds med våra insatser, vilket känns bra. Fick äntligen tag på nisselassen i Umeå som kunde svara på mina frågor rörande fortsättningen av min utbildning. Så det blir två kurser undet detta år, matematik & svenska fortsättningskurser. Just nu känner jag mig inte motiverad men det är väl bara att bita i det sura äpplet och köra hårt.

Imorgon får vi förhoppningsvis det examensarbete som Åsa & jag ska opponera på så att vi kan påbörja det arbetet. Förhoppningen är att det inte kräver lika mycket tid och energi av oss... Dessutom ska jag & Hampus dejta BVC. Nu äter han lite mat så det bör gå bra.

Nu ska jag dricka te och sörr med den andra hälften som kom hem från jobbet nu.

Inga kommentarer: