lördag 21 januari 2012

Skidtur

Åter igen faller snön ner från himmlen, underbart tycker jag :) Packade ner Hampus, satte på Troja dragselet och så på med mina skidor sen drog vi iväg. Nästan 7 km skidade vi i en skog med snötyngda träd, total tystnad förutom ett par fåglar som kvittrade, helt obeskrivbart skönt. Detta var något jag verkligen behövde. Nu har jag laddat mina batterier för några dagar. Magnus & de tre äldsta tog skotern upp på myrarna en sväng. Imorgon tänker jag passa på att fara ut oxå, sen är det ju måndag och vardag i fem dagar då hinner jag varken vara ute eller träna.

På måndag hoppas jag att examensarbetet är så klart att vi kan maila till "nån" villig själv för korrekturläsning. Tydligen hade vi en del syftningsfel som behövde åtgärdas men annars är snart alla kommentarer från examinatorn korrigerade.

Idag har vi blockat bort julen, iaf på nedre plan. Så imorgon blir det dammtorkning. Fick även för mig att möblera om.... vissa saker blev bättre men vissa sämre så vi ser väl hur det blir när jag smält mina ideer hehe

Inga kommentarer: