fredag 13 juni 2014

Ny telefon

Tjohoo äntligen kom min nya mobil :) Inte så ofta man köper en ny, endast då den äldre är på väg att sluta fungera. Å dyra leksaker/förnödenhet är det oxå. Jag har suttit hela kvällen och sorterat om i appar och ställt in ringsignal och andra ljud. Å så har den en touch ID som jag tänkte att ja visst, kul att testa nått nytt MEN det skulle jag aldrig gjort. Detta resulterade i en massa googlande och läsande för att återställa tfn i fabriksskick. Så allt jag ordnat o kategoriserat upp var som bortblåst. Bara att börja om från början. Suck och pust!!!! Men nu hoppas jag det sista fungerar och att inget tjorvar så jag får en fungerande tfn!!!

2 kommentarer:

Celine Naminah sa...

Vad är tutch ID för något?

Holmis sa...

Touch ID är när du inte behöver ett lösenord utan endast lägga ditt finger på hemknappen så läser den av fingeravtrycket. Fungerar för att låsa upp telefonen samt vid köp från itunes/appstore.

//M