torsdag 14 maj 2009

Ingen bebis än

Suck o pust. Nu tror jag att jag slutar att vänta, då kanske den kommer. Försöker fixa och dona med det som ska, bör och det jag vill här hemma. Allt tar dock sån sabla tid, vilket jag inte gillar. Men idag blev faktiskt mina nya bokhyllor färdiga :) O det blev så himla kanonbra. Å det bästa, det rymms nu ännu mera böcker haha Det är sällan jag tar mej tid att läsa på sommaren men att läsa det är härligt det.

Mangen ska arbeta i helgen... det är tufft eftersom vi trodde att bebis skulle titta ut innan helgen men nu har den inte många timmar på sej att sätta fart. Så vi får se vad jag o barnen hittar på. Nån som har koll på vädret kanske...

Nu ska jag surfa vidare...

1 kommentar:

En i mängden sa...

Nej vi har inte varit på leos lekland förut, tyvärr, men har funderat på det ett tag. Nu känns det ju som att lilleman är stor nog att kunna ha skoj där oxå..
Ps. Har ni ingen studsmatta du kan hoppa igång det hela på??! =)Ds.