tisdag 5 maj 2009

Less

Oj då vad länge sen jag skrev här... glömde nog bort denna sida. Men nu är jag tillbax och kanske kan det bli skrivet lite oftare.

Nu väntar vi tillökning i familjen vilken dag som helst. Och jag är hur less som helst på att vara gravid. Drömmer om den lilla som ligger i magen varje sekund, jag är så nyfiken på vad det kan vara för en liten personlighet. Längtar även att få tillbax min egen kropp. Vilken dröm att kunna gå ordentligt, sova på natten och få börja ta mysiga promenader med vagnen. De äldre barnen älskar att vara ute och äventyra på prommisar, gärna med hunden och de stakarna får inte göra det särskilt ofta.

Kvällen ska jag tillbringa framför TV, Äntligen Hemma :) Ett program jag undviker att missa till min sambos stora förtret *skratt* Det blir även en liten smakbit från dagens bakning. Försöker fylla frysen innan bebisens nedkomst och pappans och dotterns födelsedagar. Men smaka måste man... hehe

Inga kommentarer: