fredag 24 september 2010

Fredag

Ja det blev att vara hemma idag oxå. Men idag tänker vi ändå ta oss ut en sväng. Jag håller på att bli galen av denna isolering. Samuel är nästan friskförklarad. Han har haft många koppor, över hela kroppen. Men han har några prickar på bröstet som jag känner mej osäker på. Så det var lika bra att stanna hemma idag oxå. Förhoppningsvis kan vi köra på som vanligt nästa vecka. Emanuel har börjat snora ganska mycket vilket är oroväckande...

Bobbo kom o hjälpte mej att få upp båten idag. Så nu är den hemma. Men jag måste köpa iläggs grejer till släpvagnen så det är lättare att få upp och ner båten. Den blir alltid lite förstörd när den ska upp och ner. Men det känns skönt att den är hemma nu. Slipper fara o länsa den. Måste försöka få tag på Moody o se om han kan ta denna "trasa" på garanti... Hoppas det.

Molly har det jobbigt nu när Magnus är borta. Samuel tar det mycket bättre. Emanuel har jag inte sett nåt på alls, men han är ju så liten. Själv tycker jag bara det är tråkigt.... Trots att vi inte är helt 110% friska bär det av på plassen i em. Ett mål på Frasses skulle pigga upp mej o barnen. Hoppas det inte är så mycket folk där just då som kan bli smittade. Tror nämligen att vi smittar ännu.

Nu ska jag surfa vidare, göra eld o sen blir det lunch.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: