torsdag 16 september 2010

Tur

Idag & igår var vi ute med klassen. Vilken härlig klass det är! Glada & positiva och så många olika personligheter. Det kommer upp många olika tips & trix. Vi har varit ute mycket denna kurs och har haft bra väder hela tiden, men i em kom det lite regn på oss i ca en timme. Detta kallar jag tur!

Trött som tusan är jag... har svårt att förstå denna trötthet. Jag har alltid varit mycket trött men nu... det är värre än vanligt. Men det har oxå varit träffar på plassen i stort sett varje dag och jag är inte van att kliva upp och ha press på mej så på en gång på dan. Att va föräldrarledig är på detta vis en lyx. Så det blir kanske nån rullning så småningom.

Har beställt nya vintervantar på Sportringen :) Hestra självklart. Kebnekaise Mountain Mitt med foder. Ett par liners har jag hemma så jag hoppas detta blir bra nu. Kollat o varit sugen ett tag på dessa men inte tagit mej råd.

Nu ska jag surfa vidare, sen har jag lovat att städa köket

Inga kommentarer: