söndag 9 maj 2010

Cykelpremiär

Äntligen är punkan på cykeln lagad & ingen nysnö på vägen så kvällen bjöd på en tur runt byn. Trodde det va varmare än vad det va så nu blir det te så jag får upp värmen igen.

Har hunnit väldans mycket idag. Som vanligt har Emanuel revelj vid 4.... har jag tur somnar han om nån timme. När klockan var 6 var det ingen mening att ligga kvar i sängen så jag o lillen smög upp o fikade. Molly kan inte sova när inte jag ligger i sängen så hon kom ner typ tio min senare. Efter fikat satte jag igång bak. Gluten & laktos fri sockerkaka, bär & nöt flarn och skärtorsdagskaka. Han städa toaletten, dammsuga och skura golv oxå. På em var vi till Siksjönäs för lite fika, födelsedagsbarn.

På tisdag fyller Magnus år, 34. Så lite bak imorgon oxå måste det bli. Imorgon är det även föräldrarträff hos Cicci o Micke ;)

Nej nu blir det te!

Inga kommentarer: