måndag 10 maj 2010

En massa

Idag bestämde jag mej för att inte starta datorn..... jag dras nämligen till den som en magnet o så blir det inte mycket annat gjort. Så först nu ikväll startade jag den ;) Känner mej stolt!

Å saker blev gjorda, jätte mycket grejer som jag skjutit på. T.ex. röja, dammsuga och skura barnens rum. Eftersom ingen är där mer än dom själva så är det inte ett högprioterat rum att städa. Men det såg för hemskt ut. Nu däremot är det skinande rent. Nya sängkläder var väl det enda som jag inte hann.

På em idag var vi på plassen på föräldrarträff :) Så kul att träffas. Jag kan ju inte vara med så mycket nu när jag arbetar så det känndes gött att få träffas idag.

Har fått ett nytt schema från jobbet, igen :( Trodde att det förra var det slutgiltiga, men ack så fel jag hade. Så nu måste almenackorna fram o kollas samt att ett nytt schema till fsk måste göras..... Blir så innerligt less, men nu fixar jag så är det över sen.

Inga kommentarer: