lördag 29 maj 2010

Varför?

Undrar om vi e på G att bli sjuka igen :( Samuel klagar på magont och har bajsat ovanligt mycket de sista två dagarna. Emanuel skriker & skriker, ingenting e bra & vägrar äta. Jag har ont i magen i dag men det finns många ev. orsaker till det. Nervositet, stress, trötthet m.m. Tiden får utvisa!

Magnus e på hv övning hela helgen, så igår passade vi på att grilla med några kompisar. Riktigt nice! Mycket barn, trötta och speedade var de alla tror jag. Men allt flöt på bra.

Nu är det bara en vecka kvar så ska vi börja inskola lillebror..... huvva. Jag tycker han e för liten. Skulle vilja ha han hemma några månader till men men. Så fruktansvärt nervös e jag....

Pratade med killen som ska laga min båt igår och han ska försöka börja med den nästa vecka, spännande!

Nu ska jag koka lite kaffe och göra iordning vattenmelon till mellis.

Inga kommentarer: