söndag 30 maj 2010

Söndag

Ja nu e gubben hemme igen... så skönt. De hade haft en riktigt bra övning vilket var bra. De flesta övningar de sista åren har varit riktigt usla. Synd bara att jag missade den :( Måste erkänna att jag e avis, missar även den som är till hösten eftersom Magnus är på utlandet och övningen är 25 mil bort. Men men nån gång ska det väl klaffa trots det nya systemet och barn.... lr....

Förberett för veckan, det är alltid en massa fix. Det ska duschas, matlista, veckohandling, packa väskor m.m. Allt tar alltid längre tid än vad jag tycker. Men nu e allt färdigt så måndagen är välkommen. Jag jobbar imorgon & några kvällar men ev kan det bli mer beroende på lite pappersarb. Nervös för kommande inskolning e jag oxå, nu är det bara en vecka kvar, huvva!

Nu ska jag hoppa i snarklådan!

Inga kommentarer: