söndag 24 januari 2010

Glömde...

...att berätta att lill Molly har slutat med blöja även på natten ;) Det händer nån olycka emellanåt men det får man ta. Så skönt, nu har vi bara ett blöjbarn.

Ikväll har vi pratat om huset.... vi har oftast lite olika prio ordning men ikväll frågade jag min andra hälft vad han tyckte var nästa grej. Otroligt nog fick jag ett trevligt svar, nämligen något konkret. Annars brukar det låta "vi har inga pengar". Jätte skoj att höra.... NOT!!!Men det han ville ska jag försöka påbörja ikväll.... :))

Har sagt i flera veckor att jag skulle börja fixa i ungarnas rum, men det har inte blivit av. Blev dock inspirerad av några kompisar idag så nu är det påbörjat. Härligt!!!

Nu måste jag hjälpa M som försöker ta hand om 3 över trötta barn *skratt*

1 kommentar:

/Per sa...

Stora tösen!