söndag 17 januari 2010

Söndag

Idag har vi varit på barnkalas i Svannäs :) Vi hade turen att även få lite lunch där, det tackar vi för. Det var även tänkt att vi skulle få middagsgäster ikväll, men.... de blev tyvärr sjuka
:( Hoppas de kryar på sej snabbt.

Magnus står o ordnar med palt nu, mums! Ska väl gå o hjälpa till lite tror jag men det är trevligt att smita från köket oxå. När han arbetar gör jag inget annat än står i köket så när han är ledig får han gladeligen ta det ansvaret... likaså bajsblöjor hehehe

Imorgon är det nya försök till föräldrarträff.... mycket före jul och sjuka förra måndagen. Så INGEN får bli sjuk inatt/imorgon fm. Mina föräldrar ska vara barnvakt till de stora så jag o lillen får fara själva. Magnus ska fara till fjälle och skida lite.

Nu måste jag kila....

Inga kommentarer: