tisdag 26 januari 2010

Tisdag

Förkylningsbakterien har anfallit min näsa, så jag låter högst intressant nu. Men det låter värre än vad det är.

Magnus valde inte sina ord på bästa sätt ikväll så Molly har blöja på sej igen ;( Det kommer säkert gå i vågor men uppmuntran vore ju bättre... Får se om jag lyckas övertala henne imorgon.

Jag har börjat få sömnsvårigheter på kvällarna. Kan inte somna utan ligger vaken fram till 2 ungefär. Snurrar och snurrar, väldigt frustrerande. När man vaknar så är man inte superpigg och alert heller. Har försökt analysera varför det blivit så här, men inte kommit fram till så mycket. Nu ska jag prova att vara uppe och göra det jag känner för tills jag verkligen känner mej trött och kanske kan somna. Annars brukar jag gå efter klockan, typ 22.00 är det natt och vid 06.00 är det morron. Men nu ändrar jag taktik får se hur det går.

Det skulle bli oväder imorgon.... sista dagen som M kan jaga fågel så han var väll inte så överlycklig. Men ibland överdriver nyheterna så vi får vakna och se. Just snöar det väldigt mycket iaf.

Idag har en kompis till barnen fyllt år så vi har varit på kalas. Trevligt!

Inga kommentarer: