torsdag 7 januari 2010

Torsdag

Idag hade vi en välbehövlig städdag. Dammsuga, skura hela huset samt en ordentligt omgång i badrummet. Nu är det rent och snyggt.

De flesta verkar ha tagit bort julen redan, men den får vara till nästa vecka. Iaf nere. Uppe har jag börjat dammtorka och göra om lite grand. Nya ideer som måste testas ;) Så där ryker nog det meste nu i helgen. Dock så är det arbetshelg för Magnus och när jag är själv med barnen hinner man knappt tänka tanken att påbörja nåt så är det nån som vill ha uppmärksamhet. Den meste energin går till att få dagen att fungera med blöjbyten, fika, mat, tvätt, disk, mys m.m. Död är man på kvällen. Men härligt ändå på nåt vis. Sin egen tid kommer väl... (svårt att acceptera bara, jag vill så mycket just nu)

Nu ska jag snart hoppa i sängen, Molly sover numera nästan jämnt i våran säng igen, suck! Mindre bra sömn. Dessutom så har Emanuel inte lärt sej att sova på nätterna så han är upp 3-4 gånger oxå....Så nu är det mest pappan i huset som sover, jag är upp dygnet runt känns det som. Men det kommer väl...

Inga kommentarer: