lördag 30 januari 2010

Lördag

Idag var det kallt ute igen, så det fick bli en inne dag. Bakade semlor o lite matbröd. Alltid bra att ha i frysen.

Igår köpte jag mej ett par nya skor. Jag fryser alltid om fötterna och jag har velat fram och tillbaka vilka skor man bör ha för att klara sej bäst i kyla. Samtidigt ville jag ha ett par skor som fungerar på skidor, prommisar, skoter turer, bara va ute... Alltså jämnt :) Inga skor har riktigt passat in på mina krav. Men det har funnits en sko som alltid kommit på tal när vi pratat om skor, Jörnkängan en sk antifrys sko. Dock är den enormt svår att få tag på och de kostar pengar. Men de stämmer in på alla mina krav och dessutom har Magnus ett par sen några år tillbaka och han är mer än nöjd. Så fann Magnus ett par på smygprodukter som jag haffade. De levereras om några veckor. Jag väntar spännt.... Hinner testa dem denna säsong och det känns bra. Hoppas nu att de är så bra som jag förväntar mej :)

Nu ska jag göra ordning varsin semla till mej o gubben... Han lär se på TV men jag tror jag ska läsa lite i mina musikpapper... lr kanske en bok....

Inga kommentarer: