lördag 17 april 2010

Umeå

Vi for ner till Umeå på lassa i torsdags, lite halvakut. Mollys öra... På fyra dagar så var bölden lika stor som en lillfinger topp :( Så läkarna ville kolla med egna ögon. De kollade in i båda öronen och det såg bara bra ut. Det verkade inte heller vara nån inflammation så det beslutades att tömma o "städa" ur bölden den 4 maj då hon ska sövas inför röntgen. Då behöver hon inte plågas en gång till. Men den sprack inatt så det var blod o gegg på kudden. Nu är det ett hål så vi har baddat med asolsprit så det hålls rent nu. Det är ganska vanligt att man har en sk fistelöppning som Molly har, Men det är ovanligt att det blir problem med det. Därför finns det inte så många kirurger som opererar detta.... Så har vi otur måste vi vänta igen efter röntgen. Suck! Nu har vi hållit på med detta ca 1 år.

Nu till nåt skojigare :) Förra sommaren köpte jag mej en cykel. Den har stenåldersvärde men fick den gratis och så köpte jag nya däck. Som ny! Så nu letar jag nån som har en cykelsits över eller vet nån annan som har det. Jag vill kunna cykla med lillebror! Hör gärna av er om ni vet nån som kanske har.

Nej nu ska jag göra lite sjukgymnastik så knät blir bra igen

Inga kommentarer: