torsdag 1 april 2010

Ditt & datt

Mitt lilla monster :) Han kom på ideen alldeles själv men behövde lite hjälp med klippning och knyta snöre. Just nu är allt coolt, häftigt, allt ska gå snabbt, ordet "typ" finns med i varje mening, monster, krokodiler m.m. Vet inte riktigt var min söta lilla pojke tog vägen????? Nu är det en stor pojke med väldigt mycker attityd, det kallas väl utveckling antar jag. *skratt*

Emanuel går för första gången med hjälp av en leksak :) Jag har gett han gå förbjud men han verkar inte lyssna hehehe. Förstår inte vad stora barnen börjar bli. Hinner inte riktigt med i svängarna längre. Men åter igen, utveckling! Det är ju facinerande hur snabbt barnen lär sej saker och vissa perioder lär de sej hur mycket som helst för att en senare period stanna av lite. O tur är väl det, så även mamman och pappan hinner med.


Jag har även försökt att göra lite påsk här hemma.... Mangen arbetar hela påskhelgen men förhoppningsvis kommer de hem några av dagarna iaf.

Det har ordnat sej med barnomsorg! Detta känns fruktansvärt skönt. Det ordnade sej tack vare snälla föräldrar, kommunen har inte gjort ett skit. De snälla föräldrarna har tagit ur sina barn ur kön av flera olika anledningar och detta gjorde då att vi fick plats. Så i början av juni kommer vi påbörja inskolning. Så det blir jobb för oss båda i sommar! Dock så känns det lite skumt att skola in honom redan. Han kommer precis fyllt 1 år! Lillkillen, men det är nog jag & Mangen som har större problem än han. Han kommer antagligen trivas bra. Han har ju de stora på samma ställe oxå. Det är väl bara att komma till insikt att barnen växer, utvecklas och får andra behov. Samt att vi måste arbeta för att få in pengar.
Nu ska jag stänga ner här och hoppa i snarklådan! Natti natt...



















Inga kommentarer: