måndag 26 april 2010

Dagarna går & går!

Oj vad tiden rinner iväg, både positivt och negativt. Nu har jag kommit igång bra på jobbet, har en super trevlig o positiv kollega. Vi har hunnit mycket redan och vi vill & måste hinna mycket till. Sommaren kan komma bli väldigt kul! :)

Har bortprioterad bloggen nu när vi arbetar båda två, det är ju en del som ska ordnas med på kvällen. I helgen har vattenfall tagit ner ett träd hos oss så vi har arbetat med det hela familjen. Mutade de stora att dra ris, så det blev glass till efterrätt :) De var hur duktiga som helst. Hoppas jag får lite hjälp av dom när vi kommer till stenålock oxå hehehe

Igår fick jag ett ryck, storstädade badrummet! Känner mej väldigt duktig. Det var dax men det är så tråkigt att städa och nu gör jag ju det på dagarna så det blir ännu mindre städ hemma.

Längtar till gården torkat upp, vill pota i rabatterna o börja med lite småprojekt nu. Känner inspiration för inredning o fix. Men det finns ju inte så mycket pengar så jag måste leta i mina gömmer om jag kan finna nåt skoj. Tips på ideer som är gratis lr inte kostar så mycket emotages tacksamt.

//

Inga kommentarer: