torsdag 21 oktober 2010

Hahahaha

Sitter med tankgetbordet i knät, synd att det är för kort kabel. Kanske skulle haft en trådlös... Hmmm ja många ideer kan man få.

Idag har vi haft alla tre barn hemma sjuka. Mangen vabbar och jag har pluggat. Dock var jag uppe så tidigt så jag har hunnit skriva klart tema 2, farit o sörrat lite med föreståndaren på Norrskenet samt ta fram och prova alla vinterkläderna till ungarna. Plus lite annat småplock. Känns skönt, nå är det himla mycket kvar på min "to do" list men men jag får glädjas över det som kan strykas.

Samuel vill inte har några mer mediciner så idag har han vari helt utan, hur bra det egentligen är vet jag inte. Jag upplever honom trött och sliten :( Det var länge sen jag fick se en massa bus, pigga och glada ögon.... Hoppas det kommer tillbax snart. Det svider i mammahjärtat.

Emanuel har dock varit mycket piggare idag så förhoppningsvis är han 100 om nån dag. Vi hade tänkt fira två födelsedagar i helgen, men vi får ta en dag i taget.

Nej nu blir det en tekopp och smörgås! Vi åt soppa till middag och det står man sej inte på.

Inga kommentarer: