lördag 2 oktober 2010

Positiv dag

Den sista tiden har det varit tråkiga o negativa inlägg, men idag vänder jag trenden :)) Jag verkar svara på pencillinet så jag mår bättre. Mamma och pappa är inte lika "rädda" för smittan längre så de kom med pizza och ostkrokar. Vi hade rester till lunch så jag har sluppit köket nästan hela dan. Tjohoo!!! En riktigt mysig lördag!!! Bara Magnus som fattas.....

Eftersom jag kännde mej piggare idag har det blivit lite saker gjorda här hemma..... bra bra Hoppas jag känner mej ännu piggare imorgon så jag får bort alla "högar" från köket. Hade ju även tänkt en överraskning till Magnus när han kommer hem... Innan han for till Turkiet var det även tal om att ordna Mollys rum under vintern, ska det gå i hamn måste jag nog släppa denna dator o sätta fart med det mesta. Samtidigt vore det väldans skönt att hon får ett eget rum just nu. De är så olika....

Tjing för denna kväll!

Inga kommentarer: