måndag 11 oktober 2010

Operation

Ja nu var det *äntligen* dax för Samuel att operera bort halsmandlarna. Det blir en vecka i tankarnas tid, men jag tror det kommer bli bra i slutänden. Att han växer som han ska, slipper alla förkylningar, öroninflammationer, kräkningar, andningsuppehåll. Patienthotellet är bokat för dem från i dag så nu är Magnus o Samuel på väg.

Jag har varit på bibblan idag :) Va´ mysigt det är! Varje gång undrar jag varför inte jag far dit oftare och tar med mej barnen. Det är ju både mysigt o otroligt nyttigt. Måste lägga in det i mina tankar och prioteringar tror jag. Lånade iaf några böcker till barnen. Tror de var nöjda.

Idag har det inte blivit mycket skola gjort, det var så mycket småfix med annat imorse. Men halva tema 1 anser jag klar med nu. Imorgon blir det att skriva om valfri funktionsnedsättning sen är tema 1 helt klart och tema 2 tar vid. Skulle även börja med tema 3... Får väl se hur det går. Har ju dock lite läsning kvar...

Imorgon har barnen fotografering på fsk, tråkigt att Samuel missar det men inget att göra nåt åt. Däremot ska Molly & Emanuel vara på plats redan kl 8.... blir en tidig morron Zzzzz

Inga kommentarer: