tisdag 12 oktober 2010

Tisdag

Idag anser jag mej helt klar med tema 1!!! Jag kommer behöva korrigera lite när tema 2 och 3 är klart men det blir då. Nu lämnar jag nr 1 och ger mej på nr 2. Inte är det lätt när man knappt begriper studiehandledningen. För att begripa den skulle man varit professor lr nåt... Men men jag gör så gott jag kan och hoppas innerligt på ett godkännt.

Tog en prommis idag under en av mina pauser. Nog märktes det på Troja att hon inte fått nån prommis under Turkiet/sjukdomstiden..... puh det var en pärs av dess like. Men innan vi var hemma igen hade hon lugnat sej lite.

Imorgon blir det skola nästan hela dan. En vän kommer förbi, vi ska sitta o surr utan barn! Det ska bli en upplevelse. Skolan för jag göra på kvällen.... oj vad jag ljög nu. Blir nog inte så mycket av den.

Nu är det lite småfix innan duschen o snarklådan hägrar. Godnatt!

Inga kommentarer: