lördag 6 mars 2010

Blandad kompott

Idag var det strålande solsken och klarblå himel. Kan det bli bättre? Jo, invigde mina nya kängor oxå, Jörnkängan. Å de fick många plus. Jag var endast lite sval om hö fot, annars var jag varm o go hela dan. Å vi va ute ca 6 timmar, så toppenbetyg till antifrys Jörn. Nedan kommer lite bilder från dagen.


Här är vi på prommis på skoterleden. Samuel ville prompt (stavning?) gå i djupsnön med lillebror :) Med lite hjälp så gick det ju bra... Bara lite tippning... men Emanuel var bara nöjd iaf :)

Emanuel har fått en ny säng... Hade hoppats på att slippa denna spjälsäng, den är så ranglig trots ett antal lagningar. Mitt hopp var att Emanuel skulle få ärva Mollys säng och så skulle Molly få en ny. Men som vanligt med mina projekt så går de dåligt. Mollys nys säng var så stor att vi inte fick upp den genom trappan. Så, nu ska vi invänta våren så vi kan öppna balkongdörren och så bär vi in den där isl. Så nu måste lillebror ligga i denna... Hoppas den håller bara. Sen kommer den hamna på majbrasan...
Målet för Emanuel är ganska tydligt...


Jo idag blev det mycket bilder. Annars är jag inte så duktig på att lägga ut bilder. Glömmer bort lr så är jag bara lat...
Nu ska jag försöka sova en stund... Mina nätter är numera som på dagarna... Vakna. Har alltid varit uppe mycket med Emanuel men efter hans magsjuka så har det förvärrats. Han skriker som en tok större delen av nätterna. En natt gick jag ner med honom så att Magnus o Molly skulle få sova. Natten som var tog Magnus honom men inatt jobbar M på hotellet och jag måste ta han själv och ta de stora imorgon så jag hoppas innerligt att han sover lite mer inatt...














1 kommentar:

Anonym sa...

Jätteroligt att se lite bilder på dom söta barnen, Emanuel har verkligen växt! Hälsa ungarna från Per&Cicci.