tisdag 9 mars 2010

Sortering & rutiner

Det är så svårt att sortera bilderna och få till en bra ordning, samt att hitta rutiner för framkallning o så... Känns som om jag hittat en bra ordning på datorn iaf och så laddar jag in allt på extrafilm.se. Om det skulle hända något med datorn. Men barnen har ju egna album och så har vi ett gemensamt och det ska ju på nåt vis sättas in....Nu var det länge sen jag gjorde nåt åt detta så det börjar väl bli dax igen. Suck! Vill ha en massa bilder men svårt att komma igång med framkallning och insättning i album. Jag kan ju inte framkalla ALLA bilder.... då måste jag vinna på Trissen först hehe. Finns det någon som har några bra rutiner som fungerar för er så delge dem gärna för mej!

Idag var Samuel och Magnus ute i flera timmar och sladdade skoterlederna. Kanonbra! Jag och Molly bakade thekakor, mumsigt! Sen gjorde vi klämmackor ute på gården och eldade, åkte pulka och lekte hela dan. Innan Molly kom sej ut så tog batterierna slut, hon somnade på golvet halvklädd hahaha. Min sötis!

Imorgon är det Göttisen som gäller. Några fler familjer ska dit så bra väder är beställt.... men enligt progonosen blir det regn, hmmm. Vi får väl se.

Nu ska jag borsta tänderna och gå o lägga mej!

Godnatt!

Inga kommentarer: