lördag 27 mars 2010

Bad & Myskväll

Det går inget bra för mej med detta blogginlägg.... nu är det tredje gången gillt. Hahaha

Igår fredag var vi hela familjen på badhuset, så gött! Så mysigt att fara dit. Igår var även Fam Fjellman dit, vilket uppskattades av Molly. Hon är mycket för kompisar hit och dit.

Sen var jag in en sväng på Blommona, de hade myskväll. Skulle köpa en enkel påsklilja, men de hade gjort arrangemang på allt så det fick bli ett sånt. Egentligen hade jag inte råd men men. Det var väldans mysigt där inne. Ljus överallt, en massa folk, dämpad belysning :) Så bra initiativ tycker jag. På Blommona finns det nästan jämnt saker man skulle vilja köpa, kanske ska önska mej ett presentkort där när jag fyller år. Hmmm det tåls att tänka på.

Under dagen igår gick jag även igenom en massa klädlådor.... det tar lååång tid. Det ska provas och kollas och funderas. Inna slutet var det en lång lista på vad barnen behöver. Så in på ellos.se och beställde. Hittade i stort sätt allt, vilket kändes skönt. Hade nåt extra erbjudande oxå och så fann jag ganska mycket på outlet. Köpte rengställ till grabbarna, men det var inte galon utan typ vatten/vindavvisande. Får se hur det fungerar. Det var så väldans mycket billigare än vanligt galon. Ibland blir det ju bara dyrare när man chansar men men.... Håller tummarna.

Igårkväll kände jag av migränhuvudvärk igen, blir så trött på detta. Åt lite alvedon och gick till sängs så det har gått bra ändå denna gång. Är fortfarande öm men det är på bättringsvägen. Ska försöka hoppa i säng lite tidigare ikväll oxå så är jag pigg som en nötkärna imorgon.

Det är så mycket jag skulle vilja göra hemma, men finner ingen energi.... :( Städning skulle oxå behövas göra. Vet inte hur många gånger jag och Magnus försöker städa på torsdagar för att det ska va snyggt till helgen, men så fort han arbetar torsdagen så blir det inget alls. Jag hinner bara börja o så är det nåt annat som behöver göras. Hade jag varit rik hade jag anlitat nån att städa och dragit av det på RUT...

Nej nu ska jag fixa lite...........

Inga kommentarer: